//BigBang Fans
WELCOME!


Hi! Welcome to blog! ;) Be nice here, okayy?

Entry About Links Goodies

SHOUT!


PUT YOUR AWESOME CBOX OR FIBOX HERE !

THANKS!


Template by : Zahirah Aira
Basecode by : Liyana Izzati
Others :


Keputusan UPSR ..?



Hai Semua nya !!  Hari ni adalah hari yang paling dinantikan oleh semua murid tahun Enam kan ..? Iaitu  hari results UPSR !! Haniey pun tertunggu - tunggu  hari ini ... Akhirnya tiba juga ! Sebelum  Haniey cakap keputusan UPSR Haniey ..  Haniey nak cerita perastusan setaip subjek  di sekolah Haniey ya ..? 



Peratusan terbanyak dekat sekolah Haniey adalah subjek Matematik  ..  Iaitu 100 % ! Semua lulus dan tiada gagal ! Yang kedua adalah Bahasa Melayu Pemahaman , Penulisan dan Science iaitu sebanyak 98 % lebih !  Yang terakhir adalah Bahasa Inggeris iaitu 96 % lebih kalau tak silap Haniey lah !  Walaubagaimana pun , peratusan UPSR pada tahun 2012 telah meningkat berbanding UPSR 2011 ! Bangga pulak Cikgu Midin !


Cikgu Midin adalah guru yang sangat berusaha supaya anak didik di Sk Seri Kampong Laut  mendapat kejayaan cemerlang ..  Pada awal tahun 2012 , Sk Seri Kampong Laut ada Guru Besar .. Akan tetapi .. beliau telah ditukarkan ke Sekolah Berangan 1 pada pertengahan tahun tak silap Haniey ..  Cikgu Midin terpaksa memangku sebagai Guru Besar sebelum Guru Besar  baru tiba .. 



Cikgu Midin lah yang menjalankan semua rancangan yang berlaku di Sk Seri Kampong Laut ..  Pada ketibaan Guru Besar baru .. Semua murid tahun Enam telah selesai menduduki UPSR !  Akhirnya .. penat lelah Cikgu Midin terbalas juga ! Beliau akhirnya tersenyum puas dalam majlis pengumuman itu ! 



Akhirnya , keputusan telah diketahui ! Murid mendapat 5A seramai 9 orang .. 4A 1B seramai 6 orang ... Setakat itu sahajalah sekian maklum saya .. Saya mendapat 4A 1B !! Haha .. Saya bersyukur kepada tuhan  kerana mendapat 4A 1B .. Saya redha yang saya tak dapat 5A