//BigBang Fans
WELCOME!


Hi! Welcome to blog! ;) Be nice here, okayy?

Entry About Links Goodies

SHOUT!


PUT YOUR AWESOME CBOX OR FIBOX HERE !

THANKS!


Template by : Zahirah Aira
Basecode by : Liyana Izzati
Others :


Idola Kecil


Hai Semua !  Sekarang ni , MOOD Haniey dah semakin baik !! Sekarang ni .. Haniey nak cerita tentang rancangan yang Haniey suka sangat ! Tak pernah ketinggalan rancangan ini tau ! Rancangan itu adalah rancangan realiti kanak - kanak ! Iaitu IDOLA KECIL !  Untuk korang yang tak pernah tengok rancangan ni .. Idola Kecil telah sampai ke musim yang ke 5 !



Tapi , Haniey start tengok masa Idola Kecil musim yang ke 2 ja ! And then , terus ke musim ke 3 dan ke 5 ! Idola Kecil yang ke 1 tak tengok sebab masa tu Haniey kecil lagi .. Masa start tengok yang ke 2 pun baru umur 7 tahun ! Nak buat macam mana kan ..?




Antara nama - nama peserta Idola Kecil musim yang ke 5 adalah - Izwan .. Darling .. Ben .. Aina .. Farra .. Marsha .. Zul .. Wana .. Tisyia .. An-nur .. Haiqal ..  Kesemua nya adalah 11 orang .. Paling muda berumur 11 tahun iaitu Aina .. Ben dan Zul  .. Yang lain semuanya berumur 12 tahun dah !  Tapi .. yang umur 12 tahun tu .. jangan ingat nyanyi je .. hari Isnin ni .. RESULTS Upsr akan keluar .. Berdebar rasanya !




Saya rasa kan , Idola Kecil musim 2 lah yang paling BEST ! Meletup !  Tak tau kenape ..  Semakin lama semakin sedikit peserta lelaki yang masuk Idola Kecil .. Tak tahu kenape .. Harap - harap akan naik la peserta lelaki .. Nanti tak banyak penyanyi lelaki !